Principiu di funziunamentu di u winch elettricu

U principiu di funziunamentu di u winch elettricu hè di cunvertisce l'energia elettrica in energia meccanica attraversu u mutore, vale à dì, a pruduzzione di u rotore di u mutore gira, è cunduce u tamburinu à girà dopu chì a cinturione in V, l'arbre è l'ingranaggi decelerate.
Hè aduprata per paranchi elettrici cù grande altezza di elevazione, grande capacità di carica è scaricamentu è cundizioni di travagliu ingombranti.Hè necessariu di avè un bonu rendimentu di regulazione di a velocità, in particulare u ganciu viotu pò calà rapidamente.Per a stallazione o materiali sensittivi, deve esse capace di falà à una ligera velocità di muvimentu.
U winch elettricu usa u mutore cum'è a putenza, guida u tamburinu attraversu l'accoppiamentu elasticu, riduttore di ingranaggi chjusi in trè fasi, accoppiamentu di denti, è adopra u sistema elettromagneticu.
U winch elettricu hà una forte versatilità, una struttura compatta, un picculu voluminu, un pesu ligeru, un sollevamentu pesante, un usu convenientu è un trasferimentu.Hè largamente utilizatu in l'elevazione di materiale o leveling di edifici, prughjetti di conservazione di l'acqua, silvicultura, mine, moli, etc. pò ancu esse usatu cum'è equipaggiu di supportu di linea di funziunamentu automaticu di cuntrollu elettricu mudernu.

江阴凯达宣传册-44


Tempu di post: Jul-19-2022